2008. december 8., hétfő

Amit az anyukáink tanítanak!

Anyukám tanította nekem - a jól végzett munka elismerését

"Ha megakarjátok ölni egymást, csináljátok odakint ...... Épp most fejeztem be a takarítást."

Anyukám tanította nekem - a vallást

"Jobban teszed, ha imádkozol, hogy ez itt kijöjjön a szőnyegből."

Anyukám tanított engem - a logikára

"Azért mert én azt mondtam."

Anyukám beszélt nekem - az iróniáról

"Nevess csak, majd adok én neked, aztán sírhatsz."

Anyukám tanított - az Ozmózis tudományára

"Fogd be a szádat és edd meg a levest!"

Anyukám beszélt nekem - a gumiember képességéről

"Nézd meg milyen koszos a nyakad és a füled mögött"

Anyukám tanított - a kitartásra

"Addig ülsz itt, amíg meg nem eszed a spenótot."

Anyukám beszélt nekem - az élet körforgásáról

"Én hoztalak ebbe a világba és ki is tudlak tenni innen."

Anyukám beszélt nekem - az irigységről

"Gyerekek milliói vannak ezen a világon, akik nem annyira szerencsések, mint te, mert nincsenek olyan csodálatos szüleik, mint neked!"

Anyukám beszélt nekem - a viselkedésmódosításról
"Azonnal fejezd ezt be! Olyan vagy, mint az apád."

Nincsenek megjegyzések: